26 september 2006

Lat dag..(dager)

Dagen idag har ikke vært fylt med så stort aktivitets nivå slik som det bruker, jeg er klein og svimmel og denne tanna gjør vondt. Men jeg har da fått fikset litt idag for det. Idag har golfen aka Gizmo fått montert nye bærekuler og ikke minst fått justert spissinga på hjua, når bror hadde byttet det ene endeleddet og satt på noen nye hjul sto ett rett fram og det andre til bloksbær, men etter en tur innom på verksted hos Glenn etter stenge tid blei det orden på sakene. Fikk også bestilt nye fjærer, de som satt på var rimelig kappet. Så de går nok neppe gjennom EU-kontrollen jeg sku vært på innen utgangen av september.. Hihi. Glemte å ta bilde idag også, så det får jeg ta til helga da Mats kommer hjem og vi skal ragge i einzern! Det blir koooos. Fint for han å ake i noe annet enn den opel-loppa hans! ;) hihi.
Imorgen tror jeg at jeg skal reise på huggern og leite etter ett ledningsnett! Og begynne å pakke igjen til jeg skal dra tilbake til Southampton. Skolen begynner på mandag så det blir spennende.


Den ble ikke så mye lavere uten hjul på løftebukken.. Skuffende.. Spent hvordan det blir med de nye fjærene. Sikkert hæilt villlllt.

Ingen kommentarer: