22 oktober 2006

BOBLA!



Å jeg har en så snill bror. Når jeg blir stor og rik får jeg kjøpe en kult til'n. Hehe. Her er ett bilde jeg fikk på mail. Lit lav bak, men det er jo fordi vi bare dytta inn torsjonstavene bak for å få det på plass. Må justeres opp så det blir skikkelig ASS UP NOSE DOWN!! Her i England regner det som bare pokker'n, det er kjett. For jeg blei klissvåt når jeg gikk hjem fra butikken igår. Svooop svooop sa det i skoa når jeg kom hjem. Idag hadde jeg tenkt meg på en sånn "Christmas Craft Demonstration" nede på Making Memories butikken, men vet ikke om jeg orker gå ut i regnet.. Det er oppe til 5 men.. Får se når jeg har spist. Kokken Per lager wok! Igår var Håvard, Marius, Sebastian, Truls, Brage, Kai og Per hos meg og spiste pannekaker! Det var veldig hyggelig og ønsket gjentakelse. Må bare "låne" litt mer bestikk på skolen først, så det blir nok til alle. Hehe. På skolen går det bra, det er grusomt mye lesning og obligatoriske oppgaver har allerede blitt gitt. Har fått en i engelsk og en i transport operations. Må huske og øve på fransken ikveld også, for på mandager er det gramatikk time i fransk. Det er ikke bare bare gitt. Og hvertfall ikke når du skal lære deg fransk og ikke oversette det til norsk. Skal bli godt å få egen laptop snart så jeg ikke trenger å måtte låne hele tiden for og oppdatere bloggen og div miks. Mer info kommer siden.
Hvordan gikk det på fabrikk kvelden forresten? Send bilder på mailen så jeg får se a! *spent* =)
Klem Ida

1 kommentar:

Line Maria sa...

Jeg la ut bilder fra kortkveld på bloggen min i overigår. Bare forsider da, det tok så lang tid å laste opp bildene så jeg tenkte at det greide seg med forsidene. Du kan jo se litt nærmere på de når du kommer i november.
Klem Line Maria