09 oktober 2006

Ny uke, nye muligheter!

Egentlig er det bra at skolen begynner kl 0900 pa mandager, for da kommer jeg meg opp og far gjort litt utover dagen ogsa. (mangler de tre siste bokstavene i alafabetet her, blir bra nar den nye lap toppen kommer!) Idag hadde jeg skal jeg pa sykkel butikken og sjekke pris pa en sykkel jeg sag pa igar. Ma huske og hore hva las koster ogsa, ma lase sykklen overalt her. Skolen dagen har gatt greit, var flink og hadde med matpakke idag oxo! =) Kjopte konvolutter her en dag sa det er vel bare og begynne med kort produksjonene. Tenkte jeg skulle fa lagd dorskilt til rommet mitt og litt sanne sma ting som gjor rommet mitt litt kosligere. Men jeg har jo fatt med bilde av Lloyd Nicklas, Maren og Oleane som jeg har hengt opp pa veggen!!

  • MAMMA: jeg har bestilt tur hjem i nov og betalt den! Kan du sjekke pa hjemtur til jul?

Knall! Avsted til fransk time!

Ingen kommentarer: