25 oktober 2006

Regn vær..


Idag pøser det ned. Og det ser ikke ut til å gi seg heller. På vei til skolen idag tidlig var det dusk regn og jeg klarte å sykle fort så jeg slapp å bli så våt, men når jeg skulle hjem og spise middag i 4 tida var jeg ikke fult så heldig. Måtte jammen hoppe i joggingsen. Hihi. Har vurdert å investere i fleir, men tenkte at jeg ville jeg bli mobbet så mye på fabrikken for å herme etter Anne så jeg har slått det litt fra meg. Hehe. Over ser dere ett bilde av hvordan været er akkurat nå.. grått og trist a gitt. Bruker jo være sol og flott, men høsten har nok kommet for fult! Til uka kommer kanskje mamma Inger på beøsk, det blir KOOOOS! Da skal vi ta en utflukt litt lenger oppi byen her, og se om vi ikke finner den andre hobby butikken! =) Og på West Quay shopping mall, for imorgen åpner jo Zara der. Da får Bossi en butikk hu er bankers på her også da. Hehe. Jeg får vel fortsette på leksene, er sykt mye å gjøre til imorgen, og ennå har jeg igrunn ikke slæket noe særlig heller. Men vi hadde en gruppe oppgave som jeg egentlig har litt bad feeling om, for jeg skjønte ikke helt åssen alt skulle skrives, så vi får håpe vi slipper og levere den inn og bare får tips og guidens imorgen. Se på JENTENE I BLINDVEIEN sin blogg for å lese om det nye hobby utstyret de har kjøpt seg! =)
Anne når skal du begynne og blogge ah? :P hehe
Klem Little.

Ingen kommentarer: