17 november 2008

Kurs med Ania!

I kveld har jeg vært på kurs med Ania og det var helt knall! Litt sliten og skal på jobb intervju i morgen tidlig så det kommer ikke noen bilder før imorgen. Vi lagde to layouter i lag-på-lag stilen og det tror jeg er en fin stil for meg som er fersk i dette scrappestyret, vært kort for alle penga hos meg, men nå har jeg innsett at det hadde vært moro for senere genrasjoner! :)

ÅJO, også vant jeg lodd trekningen, hoho, kan tro jeg ble glad, for jeg vinner jo aldri noe tenkte jeg senest her en dag. Så jeg var litt i min egen verden da Ellen sa navnet mitt. Hihi. En utrolig flott boks med blomster fra Prima i Hawaii stil. Var en blomst jeg ikke likte så godt, men den likte nabodama så den fikk hun :) Hvis du er innom, legg gjerne igjen en kommenter/lenk til blogg :)

Nå må jeg pugge visions og missions så jeg kan imponere hos Grieg imorgen :) WISH ME LUCK!!! God natta! :) Og takk til alle på kurset, Ellen og Ania for en fin kveld!

Ingen kommentarer: