11 desember 2008

Tilbake på bloggen!

Da var jeg omsider tilbake i bloggverden med litt bilder av stæsj jeg har drevet med ved siden av alt annet som har foregått i min verden de siste ukene. I tillegg til vikar jobben i barnehagen gikk min farfar litt vel brått bort den 1. des og det satte sitt spor. Men ting går veldig mye bedre nå som jeg har fått slått meg til ro med alt og begravelsen har vært. Litt rart for jeg dette er den første av besteforeldrene jeg mister, jeg har vært heldig og hadde 3 oldeforeldre når jeg var liten også, er jo ikke alle som er så heldig trøster jeg meg med. Det er mange gode og morsomme minner å tenke tilbake på!

Over til litt mer trivelig ting, jeg har mekket litt merkelapper da jeg tydeligvis hadde x antall pakker mer enn pakkelapper. Og ett jule-gavekort til Joachim'n min! Fikk unna litt julegaver idag så nå er det bare et par igjen så er jeg ferdig! :) Her kommer noen bilder:

Pakkelapper i noen gamle QK etuier, etter inspirasjon på SUKKERSØTT bloggen! Stikk innom der for masse morsomme oppgaver i hele desember! :)
Pakkelapper med snøkrystaller og pynte papir fra MME
Julegavekortet til Joachim, lappen med gaven ligger i julekurven! Også etter en sukkersøt skisse
Og her er ett bilde av den andre snøen som landet på min dør! :)

Ingen kommentarer: