27 desember 2008

Vekk med rosa..!

Idag har jeg prøvd å finne en måte å få blog candy posten til å stå på toppen, men uten hell. (hvis noen vet hvordan, legg igjen en kommentar, da blir jeg veldig veldig glad!!) Så da har jeg byttet ut rosa med litt annet friskt og laget meg en ny banner. En midlertidig en inntil videre. Nå skal jeg rydde i hobby hula mi, for det ser ikke ut etter juleproduksjonen. Legge vekk eskene med julestæsj nå vel :) Mulig jeg prøver meg på noen sukkersøtt luker før jeg rydder det helt vekk da.

Idag har jeg og bestemor gått gjennom gamle bilder og jeg har fått med meg litt hjem til slekts boka mi, ett lang tids prosjekt jeg har begynt å samle inn bilder og info til. Mamma har vært veldig dårlig til å ta bilder gjennom tiden så jeg vil lage dette for å ha å vise frem til andre generasjoner som måtte komme etter meg. Blant annet militær bilder av bestefar fra 30-tallet og barndoms bilder av alle disse i familien som dro til Amerika. Min oldemor var den eneste av søskenflokken på 5 som ikke dro, og det må jeg jo være glad for idag! :)

Under er ett annet "gammelt" bilde av meg og Therese fra i sommer. I baksete på bobla mi! :)

1 kommentar:

Kristine sa...

Hei Ida!
Jeg har sendt deg en mail!
Juleklemmer fra Kristine