11 januar 2009

Friday Sketchers #34

God søndag! Jeg trodde det var søndag igår så jeg har fått en ekstra dag helg føler jeg :) Igår begynte jeg på ett bursdags kort til min bror som fyller på torsdag. Jeg prøvde meg på en skisse fra Friday Sketchers, men blingset litt med blomstrene, satser på det går greit da den er gjenkjennelig på de andre elementene! :) Jeg har også pyntet litt inni med lyseblått papir til å skrive hilsen på og en rest av mønster papiret på "lokket".

På kortet jeg har brukt bazzil farget kartong, kaizerkraft mønster papir, magnolia stempel, mm bokstaver, KH stempel, eyelets, noen blomster jeg fikk i gave og oransje brads inni blomstene, dymo tekst på begg sider pluss litt blått silkebånd. Gutten har jeg stemplet og embosset rundt for da søler jeg ikke så fælt når jeg skal fargelegge ;) for det er jeg ikke helt stødig på ennå, men øvelse gjør mester!!




A birthday card that I made for my brother using the Friday Sketchers sketch that the norwegian girl Kristine made. I have used bazzil cardstock, kaiserkraft design paper, magnolia stamp, KH stamp, eyelets, brads, dymo text and some ribbon i got from my grandmother. I have embossed the magnolia stamp so its easier to color within the lines, I'm very bad at coloring so this helps in my progress, practise makes perfect right? :p I have decorated the inside with lightblue paper to type the greetins on and some designpaper on the top lid inside. Hope you have a great sunday! :)

3 kommentarer:

Torill sa...

Så nydelig dette var!! De fargene er jo bare helt supre sammen! Favorittkominasjon!!!

Kristine sa...

Hei på deg og tusen takk for at du ville prøve skissen min!
Det ble et nydelig kort!
Og ikke tenk på de blomstene! Det er absolutt godkjent for skissen er gjenkjennelig!
Ha en flott ekstra søndag da!
Klemmer fra KRistine

Solrunn sa...

Kjempe nydelig kort, jeg elsker farger, så dette var midt i blinken for meg;)

Ønsker deg en strålende uke;)