19 januar 2009

Friday Sketchers # 35

Idag mens Joachim freste gårdsplassen laget jeg ett rooosa kort til med den nye serien til Basic Grey, for den syns jeg var så herlig. Det ble ett valentines kort, siden dagen nærmer seg med stormskritt. Vi fjor så ble det ikke noe ut av dagen for jeg var bare hjemme ett par dager før jeg måtte være litt på skolen i UK igjen også, så i år får jeg glimte til litt bedre :) Noen forslag kanskje?

Kortet er laget etter Friday Sketchers skisse, jeg har brukt bazzil kartong, basic grey design paper, prima blomster/blader, magnolia stempel, norsk stempelblad, qk swirls, glitterlim og små klistremerke bokstaver fra mm.




Imorgen skal jeg hente Hege(nok en kusine) på jobben også skal vi mekke litt kort, hun er også medlem på familie fabrikken men har vært litt opptatt med alt annet igrunn, så nå skal jeg få henne på gli igjen. Det trenger disse andre kusinene mine i Wonka veien også, for der har det ikke vært oppdateringer på bloggen siden i sommer. Idretten har tatt dem :p Men iallfall så blir det vel litt Valentines kort på oss imårra da tenker jeg :) Har lyst til å sende inn til 2s4y sin DT call også, men syns ikke jeg er flink nok. Så får vurdere det imorgen.

Minner om trekning av en liten overraskelse til de som "følger" bloggen min! :) Fristen er 31. januar. Trekningen vil skje fortløpene. :)

Ha en flott snøfylt uke! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er bare å sende inn til 2s4y !! Hør på tante Mette nå - du er KJEMPEFLINK Ida !! :-)) Lykke til med kortlaging i morgen. Klem

Murielle sa...

WOW...This is absolutely gorgeous, Ida!
I love your composition.
Fabulous colours and details.
Lovely colouring Magnolia.
You have interpreted my sketch beautifully and I am very happy.
Thanks for your participation FS.
Hugs Mumur