04 januar 2009

Ny layout!

Jeg syns den turkise ble litt voldsomme, så jeg har gått for en mer rolig lilla. Og med denne forandringen har jeg også tenkt til å skrive litt på engelsk, slik at de fra utlandet har mulig til å skjønne hva som foregår her, ikke bare vi hardbarka norske klipp & lim sjelene. :)

Men i å bytte layout ligger også utfordringen å miste blogg lista mi, så jeg må surfe meg rundt og linke opp den idag! :) Joachim har reist for å hjelpe en kar med å få senket bilen sin så nå skal jeg bare kose meg hjemme alene til litt uttpå eftan :)

As you can see, I have changed the layout of my blog space. I thought the turquoise was to messy and wanted something more calming. So I went for purple one of my fave colours. And also with changing my layout I have desided to start typing a little bit in english aswell for all the foreigners that are visiting the blog. But I will keep the main part in Norwegian so that my family who havent learnt english yet can read without any problems. Blog will be back to shape with the bloglist and more later today as I am home alone until later in the afternoon. Its wierd for me to write english again, as I havent done it since I moved back from England in June. I need to practise, 'cause I didnt use to be this slow :p

Have a nice sunday!!

Ingen kommentarer: