29 januar 2009

Takkekort / Sukkersøtt #25 Skisse #7

Igår lagde jeg ett takkekort etter skisse fra SUKKERSØTT, som denne uken var laget av Maya. Her er resultatet og det ble postet i posten til Tora idag som takk for hjelpen med capen til bunaden min! :) Har maskert motivet på framsiden, som på forrige kort også, for jeg hadde denne sirkelen klippet ut og da var det veldig enkelt å bruke den en gang til ;) Jeg har brukt bazzil og chatterbox papirer, prima blomster, magnolia og stempelglede stempler, knapper fra Mauds Garn, scrappers floss, blonder fra D Vi Liker, og det lyse gule fra Søstrene Grene.






Det er fortsatt sjans for å være med i trekningen av en overraskelse hvis du følger bloggen min, bruk menyen for dette på høyere side. :)

3 kommentarer:

Marianne sa...

For et nydelig takkekort du har laget!
Tenker mottageren ble glad!

Klem Marianne:)

Benedicte sa...

Så fint kortet ditt var

Maya sa...

Kjempeflott kort du har laget etter skissen!
Herlige farger,nydelig maskert og vil tro mottaker ble superglad for kortet :)
Klemmer fra Maya