24 januar 2009

Vinn gavekort fra BLAFRE!!

Muligheten for å vinne ett gavekort på kr 1000 NOK er kommet og den vil jeg benytte meg av, for jeg kom tilfeldigvis over Blafre bloggen for litt siden og fant så utrolig mye fint som jeg ville kjøpe, men pengelens som jeg er etter å ha jobbet litt lite nå i januar så måtte jeg pent vente. Jeg samler på slike blikkboks matbokser og skulle kjøpt litt til meg selv og tantebarna og de små kusinene, er så redd de skal mangle noe vet du. Hehe.

Hvis jeg vant ville jeg kjøpt:
Rosa bambi koffert, Glefisk koffert, retro boks til min vennine Therese (som begynner å få ett retro hjem), rosa A4-bokser, rosa bambi flasker som passer til koffertene som Julie, Maren og Oleane vil få, og en glefisk flaske til Martin, englejente lerrettrykk bilde for de er så skjønt og flotte farger, og delt med alle mine kjære :)

For muligheten til å vinne klikk deg inn på Sagolikt av Perla og gjør som instruksen sier :) Lykke til!

Ingen kommentarer: