05 februar 2009

Dagens produksjon..!

Idag har jeg laget et kort med hjemmelaget papir. Jeg ble litt inspirert av ett kort Liv Irene hadde laget da jeg var hos de i Bekkeberget før denne uka. Hun hadde brukt distress og svampet på for deretter å sprute litt vann på lang avstand for å få de små lysere feltene. Jeg bruke grune collectio hjørnestempelet og tekst fra en pakke med stempler jeg kjøpte fra ebay. Og retro punchene pluss noen brads.Ble ikke like fint som hennes såklart, men syns det ble snasent. Oransje er ikke helt min farge heller, men nå må jeg klare å lage ting som ikke er brune og rosa snart vel ;) Hehe. Kortet går i posten idag, så håper mottaker liker de! :)



Imorgen må jeg kikke etter en ny pc for min laptop lever ett liv for seg selv om dagen, idag tok den vifte bråkingen helt av og den ville ikke gi seg. Den har liksom git seg før så det har ikke vært noe stress. Så nå låner jeg den gamle pcen til Joachim! Så derfor er det hans brush & profil jeg legger inn med hvis noen la merke til at Joachim hadde lagt inn dette innlegget! Nå er det loppekassa. God natt =)

1 kommentar:

Liv Irene sa...

Hei Ida. Så koselig at du ble litt inspirert av meg. Kult kort!