17 februar 2009

Gratulerer..!

Idag har jeg laget ett gratulerer kort. På kortet har jeg brukt en side fra en salmebok som jeg fikk av Mor(farmor). Idag tenkte jeg på Joachim mens jeg lagde kort og da ble det ikke så mye stæsj og dæsj, han mener jeg klæsjer og dæsjer litt mye til tider :D Korter slenger jeg inn på Cute Card Thursday som har en "Music & Dance" utfordring. Da kommer salme arket godt med :)

Bilde er tatt i den hjemmeladge lysboksen som vist i tidligere innlegg og med den nye 50mm og ekstern blitz som kom i posten idag. Blitzen er satt ovenfra så ble ikke de skyggene som jeg har en tendens til å få. Joachim sier jeg må bare prøve og prøve til jeg skjønner hva jeg driver med jeg og :) Øvelse gjør mester. Nå er det en softbox på gang i god hjemmelaget stil. Selvgjort er velgjort :)

2 kommentarer:

Torill sa...

Så utrolig flott kort!!!
Dette likte jeg skikkelig godt!!!

Unknown sa...

Wonderful flower!! Thanks for joining in with CCT. Lol Lynn x