22 februar 2009

Sukkersøtt Kort

Her er kortet som egentlig skulle kommet igår. Laget det til sukkersøtt utfordringen. Brukte en skisse fra Friday Sketchers. Papirene jeg har brukt er bazzil og Basic Grey, stempelet er ukjent da det fulgte med i en eske med 100 forskjellige jeg kjøpte på ebay for en billig penge. Men syns det er ganske så fint! :) Ønsker du ett trykk med det, gi meg en pling så stempler jeg gjerne opp noen!


Det flotte bildet av kortet har min kjære tatt i vårt hjemme mekka fotostudio (les: på kjøkkenet) og han har laget seg en egen blogg idag, så liker du foto stikk innom blog.naess.net for litt foto inspirasjon.

Ellers har vi spist masse boller idag, både med krem & syltetøy og sjokolade. Smaker ekstra godt da det kun spises en gang i året. Håper alle dere andre har kost dere med fastelavensboller også!

Stikk også innom Paper Therapy for muligheten til å vinne en Scor-Pal :)

1 kommentar:

milli sa...

Så lekkert kort! Kjempefin ramme og detaljer!
Likte spesielt godt blonden og knappene du har brukt.

Klem fra
Camilla