19 januar 2010

KURS 2010

Torsdag den 28 januar braker kurs sesongen min anno 2010 i gang. Og det med tusje kurs, ProMarkers kurs for nybegynnere. Kurset passer for deg som har prøvd ut tusjene før, for deg som aldri har tatt i de, eller generelt for deg som ønsker en liten puff i baken for å komme i gang med tusjingen! Så hvis du er i Oslo omegn den torsdagen, ring (tlf 22 42 78 03) eller mail (steffens@hobby-norge.no) for å melde deg på!

Her er en liste over kurs jeg skal ha på Steffens fremover mot våren:

  • Torsdag 28. januar - ProMarker - Nybegynner kurs med ProMarkers.
  • Onsdag 10. februar - Bryllup - Vi lager invitasjoner og bordkort.
  • Onsdag 3. mars - Konfirmasjon - Vi lager invitasjoner og bordkort.
  • Onsdag 10. mars - Påske - Vi lager påskekort og dekorer påskeegg.
  • Torsdag 25. mars - ProMarker - Viderekommen kurs med ProMarkers.
  • Torsdag 8. april - Konfirmasjon - Konfirmasjons kort og gave eske.

10-11 april skal jeg også ha ProMarkers kurs på SteinkjerScrepp{a} treffet. Følg med på treff bloggen for påmelding.

Velkommen på kurs :)


1 kommentar:

Torill sa...

Lykke til med kurs!!!
Skal sette opp min kursplan snart jeg også!
Men det blir ikke promarkerskurs - for det fikser du så MYE bedre enn meg:0)
Gleder meg til april!!