24 januar 2013

Love and Dreams

Jeg tror jeg er i ferd med og klare og slippe taket på at alt skal stemme og bare søle litt og syns det fortsatt bli fint! Og det er en DEILIG følelse!!! Det tok jo noen år før jeg fikk meg til og slutte og ha en ensfarget ramme bak hvert eneste mønsterark også når jeg lagde kort så dette lover bra!!
 
Noe annet jeg syns er ubeskrivelig deilig er den feite og fine bulldoggen vår Lilla!
Som alle andre syns vi jo selvsagt at vårt lille pølsedyr er det fineste i hele verden! :) Og når det dukker opp valpebilder av Lilla, ja da går vi alle i njåååååh modus! :)
 
Så her kommer en layout med pølsedyret som jeg lagde med SKISSEDILLA sin skisse som inspirasjon.
 
 
 
Takk for at du tok turen innom bloggen min!
 
Klem
 

6 kommentarer:

Vibeke sa...

Herlig!! Moro å se slike glade og friske farger hos deg!! Og ekstra artig når du leker deg sånn:):)

Kjempefin:):)

Yasmin sa...

Kjempe herlig Layout!! Digger "grisingen" jeg! :)

Torill sa...

Så knall!!
Denne var griselekker - og jeg ser en så hærlig utvikling, Ida!!
<3 Nydelig pølsedyr!!!

Sandy Ang sa...

this is an amazing layout !

Gunn-Elin sa...

Digger hærligheten av både LO og malingslek, og for et søtt pølsedyr da :)

Arnlaug sa...

Utrulig stilig side! Elsker bakgrunnen din og fargane:-)

Tusen takk for bidraget:-)