28 oktober 2006

Tilbake fra Get Crafty

Jeg tok sykkelen fatt og syklet avsted oppover og ut av byen. Syklet litt for langt og måtte litt lenger inn mot byen igjen. Jeg fant riktig gate og tenkte for meg selv at nå skal jeg kose meg og gå rundt i denne butikken en hel time minst, for å sjekke ut alle de nye tingene. Men når jeg kom til enden av gata så hadde jeg fortsatt ikke sett noen butikk. Jeg snudde og tok runden engang til. Spurte til og med ei berte om hun viste hvor Get Crafty låg hen, hun rista på hodet og små løp videre. Til slutt fant jeg nr 7, men der var det neimen ingen butikk, kun ett vanlig hus. Men så skjedde det, en dame kom ut av døra og jeg sa "unnskyld, men er dette nr 7?" "Javist svarte damen med det lyse håret og to brev i hånda", jeg tok motet fatt og spurte "Er det du som er Get Crafty dama?" Og det stemte, her bodde hun gitt, men hun hadde kun en nettbutikk og jeg var på bomtur. Trodde jeg, etter en lengere samtale ble jeg litt klokere, og det hele endte med at jeg bare kunne maile henne og komme innom hvis jeg ønsket og handle! Jeg spurte etter Quic Kutz, men det hadde hun ikke desverre, men jeg fikk en adresse til en gedigen hobby butikk 5miles ennå lenger vekk, men hun lovet at denne var enorm. Hun skulle avsted for å poste 2 brev og jeg slo følge, siden det var samme vei som jeg skulle. Etter mye hobby snakk lurte hun på om jeg var interesert i å demonstrere Quic Kutz ilag med henne på en butikk som skal åpne på det store kjøpesenteret West Quay nede i byen. For hun hadde nemlig ikke QK. Hun hadde en annen kutter, som jeg måtte bare komme innom og låne hvis jeg trengte noen større ting! Mer hyggelig dame skal en vel lete lenge etter, selv om jeg ikke fikk vært i noen hobby butikk idag, så er jeg fornøyd. En ny hobby kontakt er lagd! Vi ble enige om at jeg skulle kontakte henne nærmere!

Så nå må jeg lese litt lekser før vi skal til Håvard og Marius for å spise taco! Det blir koselig!
Over og ut for idag fra Little! (været er overskyet og vindstille)

Klem Little

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er det jeg har sagt jeg jenta mi ,det er aldrig farlig å spørre noen .Se bare hvor spennende dette kan utvikle seg til.Kanskje du blir demonstrasjonsdame for qk i uk. Klem mamma.

MetteMarenOleane sa...

ÅH !!! så gøy da Little !!! Dette hørtes jo skikkelig kult ut !! Trå til og bli med !!! ...om du har tid da....dette lover virkelig bra !! hehe Vi gleder oss til å høre fortsettelsen !! Skal hilse fra mor og Maren. Vi har hatt høytlesning fra bloggen din til mor her nå. Klemklem