01 november 2006

Little er sjuk :(

Bah, jeg er blitt sjuk! Noe sa kjedelig.. Bare sa vidt jeg orket og sta opp av senga idag. Men sa ringte jeg til mamma og fikk hu til a syntes litt synd pa meg, da gikk det litt bedre da..! hihi! Denne uken blir det lekser lekser og lekser! Droppet fest denne uka, for at jeg er sjuk og har litt mye og gjore! Far tusle litt med hobby sakene innimellom oktene! Har jo denne adventskalendern jeg sku ha gjort ferdig ogsa.. Sa mye og gjore og sa lite tid. Har dere andre gjort noen ting i det siste ah??

klem little

1 kommentar:

MetteMarenOleane sa...

Neimen, staaaaakar Little da. Dette hørtes ikke noe godt ut....også så langt borte og da gitt... usj a mei!- men i dag er det lørdag...og jeg håper du er blitt bra igjen - hvis ikke må du ha god bedring. Uansett hjelper det alltid med litt trøst fra mamman'n sin.Lykke til videre med lesingen. Vi savner deg. Klem
PS! Big har gjort stoore investeringer på hobby-fronten...lilla tang, papirskjærer (litt på tide...) og småstæsj..slett ikke værst vel?