20 november 2006

Regn regn regn..

På toppen regner det og det regner... Men i kveld drar jeg tilbake til Southampton så da får jeg tru det er litt bedre vær der borte. Iallfall ikke regn, og litt varmere. Holdt jo på å fryse ihjel da jeg gikk av flyet på onsdag. :) Koser meg hjemme hos mamma, hu har fyrt i peisen for meg og det går i lekselesing. Nå skal vi straks spise elgsteik, og kan tru jeg gleder meg!! hoho! Det har vært litt stress og være hjemme, og prøve å rekke over alt går bare ikke. Men har da hatt det fint, fått vært på 3 kort happenings, 1 på Sander med Maritha og Jeanette for å lage julekort ifra Oliver, 1 i Blindveien hvor jeg fikk lagd noen av de kortene jeg veit jeg får brukt for framover, også igår var jeg hos jentene mine i Willy Wonka veien, der gikk det i tull og tøys og vi lagde merkelapper! Tante Palma Big var nanny og da ble det jo liv i leiren. En heskla bra middag var det også disket opp med! Nå har jeg egentlig akkurat stått opp, for jeg gjorde lekser til kl var 04.30 idag tidlig.. Grøss og gru. Men jeg fikk da gjort unna litt. Tror jeg var litt i koma, for jeg var nede og fant meg en urge (trodde jeg) men etter hvert fant jeg ut at jeg hadde drukket fanta.. :) Jeg får stikke og sette på meg linser så jeg ser hva jeg spiser. Skal legge ut ønskeliste til jul iløpet av dagen!

Klem fra Little

2 kommentarer:

Line Maria sa...

Hei hei!! Det var vel slitsomt tenker jeg... Det ble vel litt tøys og tull, men vi fikk jo lagd noe. Testa sånn med pulver fikk vi også gjort. Håper du får en fin tid i Southampton før du kommer hjem igjen 14.desember. Det er jo ikke så lenge til.
Klem fra Line Maria

Anonym sa...

Hei vår snille Little ! Det var såå koos å se deg igjen, og å ha deg på besøk i Blindveien !! Vi gleder oss til jul.....da må vi sees masse !! :-) Klem bossi.

ÆH....klarte forresten ikke dy meg her om dagen ...uff, jeg klinte til med ett nettkjøp - et par søte små julestempel fra Gunn's Papirmølle....men nå er det nok for i år altså !! Men, også du...de skal visst få inn Kutz på Neskollen så det kommer nok til å ta seg opp får vi håpe på.. good !!