27 november 2006

Julebord uka har kommet!

Her kommer det en ny oppdatering pa bloggen. Jeg kan medele at Maylen og Glenn Aron har fatt barn! woho! En gutt pa 50cm og 3400gram. Han skal hete Martin og brukte lang tid pa a komme ut. Sa da ma det lages postpakke. Jeg hadde jo lagd jente kort, sa det lugger litt. Men jeg har jo ikke utsyret med meg veit du, sa jeg far jo ikke lagd noe guttekort na. Sa jeg far enten hore opp jente kortet med litt blatt, eller kjope ett rett og slett. Men det er jo litt dumt det a da.. Skeptisk pa hva som skjer pa den fronten der.

Ellers sa er det julebord pa onsdag, og da far jeg ikke hengt med pa folkevogn mote pa kvelden. Det var litt kjett da. Men den norske anden er jo pa topp sa far slenge pa meg fin kjolen som mor har spydd inn til meg! Det er forresten blitt kaldt her, og na regner det mye mer enn for.. Krise! Na er det nesten som a vaere i Norge. Skal prove og fa postet litt mer updates senere i uka!

Jo forresten, fikk en mld av Mamma Inger idag, og hun sku ingen andre steder enn pa Bikuben pa julekort kurs i kveld. Hort pa maken, dama tar helt av! Blir litt nervos for at hun skal ta meg igjen pa utvikling.. sa jeg far sta pa mens jeg er hjemme i jula!!!!!!

Klem Little

2 kommentarer:

Line Maria sa...

Hei på deg!!
Nå er det ikke lenge til du kommer hjem!! Tante Inger har hatt en veldig god utvkling!! Heldig hun... Var sikkert gøy på julekortkurset!!
Nå er det vel ikke så værst på bloggen ,min vel???
KLem Line Maria

Ida / Little sa...

yo