04 desember 2006

Snart X-MAS!!

Ja nå er det bare 10 dager igjen til jeg skal stikke hjemover til varme Norge! Julebordet var veldig hyggelig, det var melon og speke skinke til forrett, kylling bryst med en hvitvins sopp og bacon saus og en potetform til hovedrett, så sitron ostekake følgt av kaffe og mint. YUMMIE! Så var det dans og hæla i taket. Danset med en teit fyr som tråkket både meg og Hege på beinet. Det vakke noe særlig. Gikk hjem tidlig og våknet av bråk og hurra meg hei i 4 tiden.. Jippi.

Nå er det pause i lekse lesinga her. Jeg kommer sterkere tilbake med blog'n på onsdag (les utover uka)

Gleder meg til å komme hjem!!
Klem Little!

1 kommentar:

Line Maria sa...

Hei på deg!! Nå er det bare 9 dager igjen til du kommer hjem:o) Gleder meg!! Har du sjekka bloggen min eller??? Vi har fått masse nye kortsaker i Julekalenderen!! I dag så fikk vi noen slags snømenn!! Vi haar ikke helt skjønt hvordam vi bruker de enda...
Klem Line Maria