12 oktober 2006

Ny sykkel!!

Na er jeg sa stol i rompa, for jeg har herjet rundt pa den nye sykkelen min. Hehe. Men jeg far bare fortsette, sa gar det nok over! A sykle til skolen gikk jo sa utrolig mye raskere enn a ga. Pa sondag skal jeg pa drag race litt lenger oppi landet. Kalle kommer med fly til helga ogsa, sa at det kommer kjensfolk blir hyggelig. Ellers skal jeg ut med Sebastian & co i kveld, og lese lekser resten av uka. Truls har kommet tilbake til UK og han klarte forerproven og kan na kjore bil. Da er det bare avsted og kjope seg en Bently sier han. Hehe. Ellers gar det greit. Prove og fa lagt ut noen flere bilder snart. Men ma bort til Sebba og gjore det pa data'n hans. Igar var jeg pa pub og kikket pa fotball kamp, sa na er det helt krise, jeg blir mer og mer "englandsk" hehe.

Line Maria har vaert kjempe flink og fikset en blog hun ogsa, sa jeg kan folge med pa hva dere andre pa fabrikken gjor. Klikk pa linken for a komme dit! Haper dere alle har det bra. Her er det masse sol og fint vaer. Litt kjolig idag tidlig, men sola kom raskt frem!

Hilsen Little

Ingen kommentarer: