28 januar 2007

På bursdagfest 27.01.07

Igår var jeg på bursdag fest hos Sæter'n, vi gikk i klasse sammen på MI i Oslo og her i Soton også. Vi (jeg, Hege, Eirik, Håvard, Truls og Sebastian) tok en taxi oppi byen og fikk servert stramme gin velkomst drammer, som vi fint satte fra oss på bordet når ingen kikket og tok opp det medbarakte istedet. Men det var hyggelig og vi sang bursdag sanger og norske sanger så vi jaget vekk de 2 engelske som faktisk hadde tatt seg turen. Etterpå ble det en tur på byen. På vei hjem bestemmer vi oss for å stikke på den indiske restauranten oppi gata her og får bord til 4 (jeg, Håvard, Truls og Sebastian) her blir vi sittende 1 time og kose oss med nan brød og tika chicken og lam, £14 pr person for forrett, drikke og middag kl 02 på natten syns jeg er hyggelig! Så det blir nok flere turer dit istedetfor på den lokale pakistaner sjappa (ja les mamma, jeg skriver sjappe, hehe) hvor vi får servert en råtten rotte burger og løkringer fritert i 1 ukes gammel olje, grøss og gru!

Idag kommer Monica bort og vi skal jobbe med skole, hun har litt hast med en oppgave og jeg har ny presentasjon! Det er bare å hive på!

Oleane er også hjemme igjen fra sykehuset og godt hu har det bedre! :) GOD BEDRING!!

Klem fra Little