27 mai 2007

Skoleåret snart omme

Hei på dere, jeg savner noen bilder fra 17 mai, og ikke minst en oppdatering fra blindveien. Her skjer det litt av hvert. Vært syk, men i bedre form nå, fortsatt litt vondt i halsen men det går over til jeg skal hjem vettu! Masse lesing til eksamen. Har fått ordnet leilighet til neste år, som er kjempe fin nede i marinana, med egen garasje til golfen! :) Og i ett litt roligere nabo lag. Så det er en lettelse og slippe å ordne det i løpet av sommerferien, så på fredag flytter jeg alle tingene jeg skal sette igjen over i den nye leiligheten, for det er jo der Monica bor nå :)

Gleder meg som en unge til å komme hjem nå og det blir kjempe kos å se dere i bursdagen te Oleane neste søndag! :) Så må vi jo få til noen fabrikk kvelder, hører det har blitt lite av det i det siste.. Ikke bra altså! Og Palma får kare seg ned til Odalen og henge med, ikke noe unnasluntring og blingsing ;) Sees om en snau uke! Glad i dere!! Klem Little

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann!! Savner oppdatering nå... Nå har jeg oppdatert igjen altså!!
Klem Lille Ia