18 juli 2007

Voksen bursdag 18.07.2007

Samme hvor gammel en blir så lønner det seg alltid å ha en voksen bursdag! :) Takk for alle de fine gavene jeg fikk idag. Jeg blei såååå fornøyd!! :) Og siden det var avtale om å oppdatere så får jeg vel ikke være den som sluntrer unna.

Resten av uka har jeg følgende planer, imårra skal jeg vaske gulv og tøy hos Espen, også til Maylen og hjelpe hu med noen album sider og vise fram det nye stæsjet mitt ;) Fredag skal jeg en tur med Joachim og finne den siste bursdags gaven min. Den får dere nok se bilde av når den er innkjøpt :) Og ellers ikke stort, gjøre litt meir hos Espen tenker jeg. Lørdag er det litt dugnad hos Espen, det skal klippes hekk, gress, lukes, grilles, og ryddes generelt på tomta. På eftan kommer Christine og hu har med seg fargekart fra jobben og vi skal kose oss litt med litt god mat og 3 liter'n utover den kvelden. Søndag får jeg tro jeg har kommet til enden i skittentøys dunken og kan slappe av litt. Får ikke tid til noen sommer jobb jeg som jobber på bruket te bror på bøssmyra vettu! :p


Hyggelig at alle kunne komme idag! Da blei jeg glad. Prima å ha alle jentene mine ilag veit dere! :)


Men nå må jeg brette litt tøy og køye! :) God natt. Klem Little :)


Og jentene reiv i en LIMITED EDITION DIES :D Tusen takk!!

1 kommentar:

Line Maria sa...

Mye å gjøre disse dagene du da!!!
Klem Ia