17 juli 2008

Takk for idag!

Takk for idag alle sammen. Bossi gikk av med seieren i loddtrekningen og fikk med seg en kjempe flott blomster dies hjem. Bare hu finner igjen tanga si i alle flytte eskene nå så!

Jeg sitter fortsatt og jobber og lager ett annet av de kortene som Line Maria var keen på å prøve fra den samme siden som criss cross kort beskrivelsen var på. Joachim kjøpte en ny boks til blomster til meg også når han var i by'n : )

Legger til bilder bare jeg får lastet de opp litt senere i kveld!! : )

Gleder meg til neste fabrikk!


Inger og Bossi er flinke kurs deltakere!!

Henriette viser stolt fram sin produksjon.


LM viser fram sin produksjon på fabrikken idag.


En ute pause med vaske balje og vann er gøy!! : )

Oleane "vasker opp" med frosken.

Lagde ett brettekort etter at alle dro. Ble bare enkelt, er litt sliten. Hehe.

1 kommentar:

Anonym sa...

TAkk for en super dag !Gøy å være i gang med fabrikk igjen. Har funnet tanga og kutza mine også...fant den faktisk i den første esken jeg glodde oppi...men har sett i den mange ganger før også altså.... hehe. Oleane og jeg må nok en liten tur til Egil i morgen.....blomsterkutz og papir må vi ha....