25 desember 2008

God (Rom) Jul!



God Jul til alle her i blogg verden. Jeg var veldig spent på hvordan denne julen ville bli siden min farfar gikk bort 1 desember, det har gått litt opp og ned men alt i alt så har det gått veldig fint. Og nissen hadde kommet med masse pakker til meg også. Av min kjære fikk jeg blant annet den rosa Bind-it-All og en embosser pistol, så nå må jeg sette i gang produksjonen igjen etter litt hvile etter at de siste merkelappene var ferdig.

Imorgen vil jeg annonsere min blog candy så da må alle følge med her inne! :) Ikke sikkert alle fikk så mange pakker som meg i år, så da vil jeg dele litt med alle dere. Alle kan være med. :)

Så da ønsker jeg alle en riktig god jul og ett fortreffelig godt nyttår!

Følg med i morgen for å være med i trekningen av min blog candy! :)

Ingen kommentarer: