30 desember 2008

Lag på lag kurs for en stund siden ++

For en stund tilbake var jeg på kurs på Bikuben med Ania, hun hadde ett lag på lag kurs som jeg har vist bilder av tidligere, men her kommer ett bilde av meg ilag med henne og den flotte Prima premien jeg ble trekt til :)


Bilde er stjålet hos Ania, så løp over dit å sjekk ut alt det vidunderlige hun lager!!

Idag har jeg klippet og limet litt på en gave til min tante Mette, men den kan jeg ikke vise her for hun er en ivrig fan ;) Men den kommer bare hun har fått en overlevert.

Igår var jeg og luftet Mamma'n min litt og på vei hjem så var vi innom Låven her nede på Ask, for der er det en flott interiør/stæsje butikk og til vår gledelige overraskelse var det både litt salg og veldig hyggelig priser i forhold til mange lignende butikker, og ikke minst uber trivelig damer bak disken! Jeg anbefaller på det sterkeste å ta en tur dit hvis dere er i område, registrer deg som kunde og få sms med tilbud, info om hvilke blomster de har inne, hvilken lunsj som vil bli servert. Rett og slett luksus, og ikke minst hver fredag er det gratis (ja du leste riktig) gratis lunsj til alle kunder. Men jeg aner ikke hva det heter der, hehe. Så det må jeg sjekke opp! :)

Ha en god tirsdag! :)

2 kommentarer:

Merete sa...

Hei igjen :)

Skal hilse tilbake fra min kjære:)

Godt nytt år til deg!

Hilsen Merete

Lena Katrine sa...

Ønsker deg et fin nyttårsfeiring og et riktig godt nytt år!

Nyttårsklem fra Lena Katrine