28 januar 2009

Art Journal #1


Jaja, her er da endelig oppgave 1 på Art Journalen min. Ting tar tid for tida gitt. Men men. Her er den iallfall. Jeg var hele tiden så usikker på hvordan jeg skulle gjøre det og skulle ønske jeg hadde fått til en bedre tekst, enn å fylle de ut selv. Så den er til vurdering. Men men, den får bli med i boka siden dette er min aller første AJ. Forhåpentligvis bli ting bare bedre og bedre og de siste ukene blir super stunning ;)

Skal sitte å jobbe litt mer på fabrikken min imorgen så kanskje dukker det opp noe mer her imorgen allerede! Fikk til og med lov til å ha alt framme på kjøkkenbordet av Joachim for han lurte på å stikke bort en tur imorgen. Hehe. Tok alt fram fra hula mi da Hege kom, for der er det igrunn bare plass til en når alt stæsjet er framme. Så sees igjen imorgen! :) God natta :)

2 kommentarer:

Torill sa...

Så knallkul denne var!!! Utrolig flott!!!
Stå på! Ja til flere AJ sider!!!
klem

Fredhøy - Gro sa...

Denne var da skikkelig fin!! Håper du lager flere AJ-sider!

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min!


Klem, Gro