15 januar 2009

Noen candier!

Ingvild feirer at hun har blogget i et år nå og har fått over 100 000 besøk fra 104 forskjellige land, men det er kanskje ikke så rart for hadde jeg hatt så mye fint å vise fram så hadde kanskje jeg hatt så mange besøk også. Så alle besøk fortjener hun. Hun har litt sånn stil som jeg ønsker at jeg ender opp med når scrappingen min tar litt av. Blir litt målløs av alt det fine hun lager.




Og hos söta bror gir Ewonne en skikkelig goodiebag, den inneholder blant annet masse Prima produkter! Hun er en skikkelig vintage dame og lager skikkelig mye sukkersøtt! Hun feiret med candy da hun nådde 20 000, og har nå nådd over 22 000 besøk!! Vel verdt ett besøk om dere glad i vintage eller bare trenger litt inspirasjon! :)



At Kim's you can find a candy celebrating becoming Papercraft Essentials Papercrafter of the year 2008 and getting over 5000 visitors to her blog. At her blog you'll find fresh colors and alot of different styles, everything from simple to lots of paper. Worth the trip over! :)









1 kommentar:

Kim Dellow sa...

Thanks for linking to my candy and good luck in the draw. Kim