12 januar 2009

A Spoon Full of Sugar - Challenge 33 / Charisma Cardz

Har laget to så godt som like Morsdags kort. Laget til A Spoon Full of Sugar skissen. På disse har jeg brukt Bazzil cardstock og basic grey design paper, prima blomset, magnolia stempel, rub-ons, litt bling og brads. Også kjøpte jeg meg ett sånt mini stafeli til å ta bilde av kortene på. Hender seg de faller av litt, men det kosta 6kr så en kan jo ikke forvente altfor mye heller :) (kjøpt på Søstrene Grene)

Nå fant jeg ut at disse kortene passer til utfordring på Charisma Cardsz :)


Idag må jeg få svingt meg litt hjemme. Igår fikk jeg ett lite hull i veggen, der døra til det nye rommet skal komme og det er betongstøv og sagflis i hele gangen, så får riste ryer og vaske litt vel. Pappa har vært kjempe flink å ordnet og styra. Kanskje jeg får tid til litt kort-kos i kveld også :) Ha en flott dag!

6 kommentarer:

Leanne sa...

Fantastic card! Thank you for entering!
Leanne
Charisma Cardz Challenges

Paula sa...

What a lovely card and thankyou for taking part in the Charisma Cardz Challenge.
Paula xxxx

Sharon sa...

A really beautiful card. love your image and your flowers. Thanks for joining the first Charisma Cardz Challenge.
Sharon

Bunny-Zoe's Blog sa...

Your card is so pretty Ida and your colouring is beautiful, love the gorgeous colours, Hugs, Nikki x

Vee sa...

Really cute card love the image. Thanks for joining us at Charisma Cardz challenge.
x Vee

Desiree sa...

Skikkelig søte og herlige morsdagskort! BLir nok noen glade mammaer som får de!

Takk for at du hjalp meg å trykke på linken!

Klem fra Desiree