26 januar 2009

Trøtt ja =)

Det har ikke vært noe særlig liv og røre her hos meg og det er fordi jeg holder Joachim med selskap og vi døgner så lenge vi orker. Han er med i en konkurranse hvor en kan vinne en splitter ny Volkswagen Golf. Konkurransen går ut på å holde på bilen lengst, men siden det foregår på nettet er det jo musepekern som må være på bilen da. Det kan tas ut en do pause på 5min hver time. Det hele startet fredag kl 18:00 og vi sitter nå her enda, 54 timer seinere, og 175 konkurenter færre. Og nå får jeg innerlig håpe at alle de 25 som er igjen må på jobb imorgen og gir opp :) For jeg vil ha ny bil! :)

Følg med på: http://handson.volkswagen.no

Dog vi bare sitter her får jeg liksom ikke gjort noe, jeg har prøvd å fargelegge litt med de nye promarker tusjene mine, men jeg skulle nok trengt en liten tutorial på det. Noen som vet om noen fine, mtp skyggelegging? For det er jeg så blind på å se. Hehe.

Ha en flott uke alle sammen!! :)

Ingen kommentarer: