17 januar 2009

Wee jeg har fått awards

Idag som formen er litt skrall på kvelden så var det veldig hyggelig å se på bloggen til Lena Katrine at jeg hadde fått en award av henne, det var samme award som jeg fikk av Camilla igår. Så to på to dager er svære greier for meg vettu :) Tusen takk til dere!! :)



These are the rules for the last two awards:
1. Put a link on your blog from whom you got it.
2. Give it to 5 new blogs (which in their turn have to give it to 5 new blogs).
3. Put a link on your blog to those blogs you give it to.
4. Give the blogs you give the award to a note that you have given them this award.
5. Write 5 things you are addicted to.

1. Familie & Venner
2. Edb maskinen min!
3. Kort sakene mine.
4. God mat
5. Urge

Jeg vil gjerne gi denne videre til:
Bibbi
Hilde
Linda
Kari
Kim

2 kommentarer:

Kim Dellow sa...

Thank you so much for the lovely Blog Award :) Kim

♥ Kari ♥ sa...

Så utrolig koselig gjort av deg å gi meg en award.
Tusen tusen takk!! ♥
Så mye flott du har laget! Kjempegøy å ta en titt i bloggen din!
Ha en kjempekoselig søndag!
Klem fra Kari