21 februar 2009

My House :)

Joachim fant igjen ett bilde av huset vårt fra i sommer, syns det var litt kult så vil dele det med dere. Her bor vi sammens med mine foreldre og besteforeldre. Og jeg syns selv vi er veldig heldig som har familien så nærme, hvertfall når gamle folka har rundet 92år og 86år. Håper dere syns bilde er like fint som meg :)

Joachim rediscovered a picture of our house, where we live with my parents and grandparents. We are pretty lucky as to have our family so close, its nice to be near my grandparents as they have turned 92 years and 86 years old. Hope you like the picture as much as I do!

Trykk på bilde for større versjon / Press the pic' for a larger version

Kommer til å legge ut ett kort (kanskje to) litt senere idag, bare super fotografen min kommer hjem igjen, han er ute en tur for å finne igjen en glass plate for å ta bildene oppå. Han har tatt helt av på foto-fronten og det er kjempe morsomt å se :) Fint for meg, som får så fine bilder av kortene mine også!!

I'll post a card, maybe two later today, just have to wait for my super photorapher to get home. He's out trying to find a large glas plate to take pictures on top of. He has really been creative the last two weeks and I love it :)

Ha en flott lørdag så lenge! / Have a great saturday :)