01 februar 2009

Vinner av overraskelse......

Min kjære Joachim har nå trukket hvem av dere følgerne som skulle vinne en liten overraskelse og denne gangen ble det GRO. Gratulerer så mye, hvis du sender meg adressen din på mail (idamelby@gmail.com) så skal jeg få sendt av gårde litt stæsj og dæsj til deg :)

Takk til alle dere andre som også følger meg, og takk for alle de søte kommentarene dere legger igjen etter dere. Alltid kjekt å få kommentarer å kunne stikke inn å kikke hos de som legger de igjen også. Så disse setter jeg stooooooor pris på!

Heklingen går så det suser og jeg har heklet seks stk lapper på disse to dagene jeg har lært meg der, og en liten blomst. Så bilder av de kommer litt senere idag, sammens med forhåpentligvis noen ferdige kort! :)

Ha en flott søndag :)

1 kommentar:

Gro sa...

Oi, nå ble jeg glad. En veldig hyggelig overaskelse midt i infliensaen.
Ha en flott uke.
Klem fra Gro.