08 september 2010

SCRAPPENING 2010

Det er nå klart for påmeldinger til årets happening i Mosjøen - SCRAPPENING 2010 

Og gjett hvem som skal dit? Jo det er nemlig undertegnede, jeg tar turen nord-over sammen med Pussegummi ligaen (Steinkjer screppene) og gleder meg masse. Jeg har til og med meldt meg på et kurs (i scrapping, omg!!!!) Jeg skal slå to fluer i en smekk på denne turen, jeg har jo aldri vært lengere nord i landet enn Steinkjer (hvor jeg var på treff i april i år) så da sjansen bød seg og det var en fri helg så var jeg ikke vond om å be for å få sett litt mer av det flotte landet vårt! 

Gleder meg til å komme i clean&simple/white-space traktene!!! :D

Så bor du i omegn av Mosjøen, da må du stikke innom bloggen til Julie og melde deg på!!
 
 

2 kommentarer:

Hege sa...

Hurra!!
Gleder meg masse!!

klems

Kari sa...

HURRA!! sier jeg også:)))
Gleder meg veldig! Blir kjempegøy å treffes igjen:)

klems