08 februar 2012

Timeglasset..



Lite ante jeg hva jeg meldte meg på - Anonyme Scrapperes Timeglass 2012.. Men nå er moroa i gang og med en flott første oppgave! Tema er KJÆRLIGHET i alle former og fasonger. 

Kjærligheten til gamle folkevogner går over flere generasjoner i min familie, og min kjære fetter og gode venn Stian fikk endelig for et par år tilbake kjøpt seg sin egen boble. Det morsomme er at vi har "like", samme årsmodell og samme orginal farge. Men Stian har den samme gode gamle lakken som bilen ble sprayet med i 1959 (derav tallet 59 på LO'n) og min fikk ny lakk i 2005. Så nå suser vi rundt ilag i de flotte folkevognene våre blide, lykkelig og fornøyde!! :) 





Takk for titten, og god lille lørdag! :-)


1 kommentar:

Anja´s kortkreasjoner sa...

Tusen takk for at du deltar i NR 1 av Anonyme Timeglass: Nydelig LO du har laget! Lykke til, vi gleder oss til å se hva du lager til de 3 neste utfordringene også :)
Klem fra Anja