01 april 2012

FULLFØR KUNSTVERKET


Jeg lever! ;-)
Folkevogn sesongen står jo for dør, så da var det brått litt som måtte ordnes. Så nå er snart ny motor i bilen og jeg klar for litt mer småfiks før det skal cruises i den skjønne blå bilen! :-)

Men først vil jeg vise dere et prosjekt jeg har laget til utfordringen hos SCRAPPEHUSET

"Fullfør kunstverket" lyder oppgaven og her er min løsning.


Sponsorbruk: 
SKaparlusten - Viva Ferro, ColorBox Chalk Yellow Ochre, Memories Mist Lavender Tea, Blomster, Rhinestones, Noteark, Utklippsramme og ark. 
Prima - Blomster 
Leanne - knapp med bamse 

Du finner kunstverket inne på ScrappeHuset sin blogg, kos deg med utfordringen!

Takk for titten og god påske! :-)

1 kommentar:

Vibeke sa...

Denne er så tøff!!! Digger fargene dine!! Virkelig lekker ble den!!:)