30 desember 2012

Topp 10 - 2012


For og si det mildt så har ikke 2012 vårt helt mitt år. Dog velger jeg og møte 2013 med nypussa vinduer og en ny ryddet fabrikk og et smil om fjeset! For det kler meg best! :-)

Noen av målene mine for 2013 på den kreative fronten er:

* Bruke art journalene mine mye mer
*Være bitte litt mer strukturert
*Ikke være så redd.
*Være flinkere til og hoppe på utfordringer!!

Håper dere vil følge meg på ferden videre også! 

TOPP 10 - 2012











Siden ikke alle er lige godt bevandret i blogg verden som oss med disse kreative syselene som hobby så har jeg laget en Facebook side - "FABRIKKEN". Klikk liker så får du beskjed i news feed'n om det har skjedd noe nytt, og for familie og venner så de får sett bilder og slipper og lese her! 

Takk for at du tok turen innom! 

Klem 

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Gode Ida!!:)
Synes kanskje du har funnet mer frem til din stil i 2012?
Digger favorittene dine her - min store favoritt er Beauty:)

Gleder meg til 2013 - og håper vi kan møtes flere ganger da:)

Ida sa...

Masse fint og se tilbake på. Godt nytt år!:))
Ida

MonaV sa...

Så fantastiske flotte kreasjoner!!

Gunn-Elin sa...

Så mye lekkert du lager :)
Ønsker deg et fargerikt og kreativt 2013.
Takk for titten.

Klem Gunn-Elin