29 januar 2013

Swirlydoos Ultimate Designer Challenge Week 3

Grøss og gru, gleden over og komme videre til uke 3 var kortvarig.. Den nye utfordringen var og bruke metal tape.. Og jeg er godt under gjennomsnittet glad i metal tape!!
Men jeg fant ut at jeg kunne jo lage litt strukturer og male over for da ville det jo syns litt igjennom!
Så med maling og mist kom jeg da i mål!
  
 
 
I tillegg til og lage bakgrunnen med tape lagde jeg også noen snøkrystaller som pynt.
 
In addition to making the background I also made the snow crystals that I used as decorations.
 
 
 



 
Og her er noen bilder jeg tok med mobilen underveis, så ingen skulle tro at jeg hadde juksa! :-)
 
Collage to show my work in progress, so you didnt think I was cheating! :-)

Takk for at du tok turen innom, hjelp meg og krysse fingrene for at jeg kommer videre til uke 4.
 
Thanks for stoping by! Keep Your fingers cross for me to make to week 4!
 
 

1 kommentar:

jorunn`s Fristed sa...

Jeg tror rett og slett jeg må få meg slik tape, for resultatet her var jo bare helt knall :)