23 oktober 2006

Nye farger

Siden alle nå hadde like blogger, tok jeg og byttet farge til rosa! Jentene i blindveien gjør et stort it-hopp og har laget sin egen blogg de også. Sjekk den ut her. Idag har vært en lang dag på skolen, avsluttet med 1 time fransk gramatikk også på ASDA(supermarkedet) for å handle. Peder ringte idag og lurte på åssen jeg hadde det her i England og da blei jeg så glad. Jeg er jo gardskjerringa hans, så det skulle vel bare mangle også. Hehe. I kveld har vi slappet av og sett på ISTID 2, og nå skal vi ta en sein middag. Gratinert taco nachos - UK style. Imrogen er det skole på kvelden og det er kjedelig syns jeg, men han lærern vi har jobber på dagen så det er eneste mulighet. 2 timer fri imellom bare, så da blir det å gjøre Shipping Law lekser, og lese Maritime Commerce lekser. Kjekt med disse lange pausene noen ganger, men ikke alltid. Kjett å begynne på en lekse som tar kanskje 3 timer, og måtte ta pauser i den igjen også. Men nå er det middag!! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Klem Little

Ingen kommentarer: