09 januar 2009

Mer candy ++
























Sjekk ut Lim's blogg og muligheten for å vinne super candy, det er til og med en egen for de som bor i Norge & Sverige. Og mens dere er der, så må dere kikke gjennom hele bloggen for det er så utrolig masse flotte kort og inspirasjon for øyet!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Check out Lim's blog for a great blog candy. She is giving away two candies, one for Norway & Sweden (which is the picture in this post) and one with hänglar stamp and more for those outside of Scandinavia since we can buy the stamps. Take a look at her blog and take the time to really look around at all the beautiful cards she is making.

God morgen god morgen. Idag er det rosa og lyseblått på hele himmelen og det var så pent. Skulle ønske det var litt bedre og lengere utsikt der jeg bor så det hadde blitt noen kvalitets bilder av den pene himmelen. Men legger ved ett bilde fra en annen dag, som det også var rosa (som er en stor favoritt farge ja, hehe) himmel. Joachim som har tatt det, desverre var han litt sent ute for sola hadde gått nå så effekten var ennå bedre. Men jeg syns nå det ble fint uansett jeg!!

God helg til alle sammen. Jeg skal lufte tante igjen idag, det blir en liten tur på Bikuben og mulig en Ikea tur for å kjøpe ny stekepanne! Men først må jeg ta fredags vasken hos besteforeldre mine og lage litt middag til de :)


3 kommentarer:

Jannhild sa...

Hei Ida!
Ojoj for et nyyydelig bilde!! Fantastisk lys og farger :)

Tusen takk for kommentar i bloggen min. Satser på at det blir bedre og bedre dag for dag nå!! Men det er utrolig at en skal måtte "slåss" for å få komme til i helsevesenet. Venteliste er en grei ting syns de......not!! Jaja, det er de som har det verre enn oss!! Dette kan vi leve med, nå som vi har fått diagnose på henne!!

Klem og ha en flott søndag!
Jannhild

Lim sa...

Hi,

Thank you so much for joining my candy blog and for your kind words about my cards. I wish you godo luck!
Hugs,
LIM

Kim Dellow sa...

Wow what a fab piccy. Kim