10 januar 2009

Xtinas Blog Candy ++

På bloggen til Xtina finner du en liten blog candy, hun feirer nemlig 30 000 besøk (det kan jeg jo bare drømme om selv, hehe) I tillegg har hun masse spennende LO'r og bruker det hun finner. Det syns jeg er litt stilig! :) Så sjekk ut bloggen henne ved å klikke på bildet av candien!


Igår var jeg å tante på Bikuben, det ble ikke så mye, ett brunt album og litt teip og lim. Fant ut ved ett besøk på Kristine sin blogg at det snart er Morsdag, så jeg må jo lage ett kort til det, ett til Bror som har bursdag på torsdag, ett til Christine som har litt utti februar, og masse bilder jeg skulle scrappet. Så jeg tror jeg må stå på og ikke bare sose rundt. Men først må jeg avsted å handle med bestemor så hu & bestefar får noen middager utover uka! :) (de er litt skralle til beins)

Ha en flott helg :)

Ingen kommentarer: