29 januar 2010

Sukkersøtt - DesignerVikar

Many of you already know of the Norwegian challenge blog called SUKKERSØTT and I was so lucky to be asked by the uber talented Camilla (from Millis hobbyverden) if I wanted to be a substitute for her this Friday. And since I love Sukkersøtt I could not say no, even though I felt a pressure to perform I was so excited.

This weeks challenge is a sketch made by Kristine. I made a card that my Grandmother had ordered as she was going to a 70th birthday. I also made a matching card for a female that I will show you over the weekend.
Here's the sketch.

And here is my card.

Thank you so much for looking and I love all the sweet comment you leave me! ;) Make sure you check out all the other substitutes creations to, I'm wowed by all the gorgeous inspiration! Have GREAT weekend!


6 kommentarer:

Torill sa...

Ja dette kortet så jeg, og ilte inn for å se om det var du som har begynt i vikarbransjen!!!
Så arti!! Kjempefint kort, Ida!!! Så deilig med et gult kort!!

Lisbet sa...

Underbart photo på kortet också.

Marte sa...

Utrolig flott kort, Ida! Du gjør en god jobb som vikar, og vi er stolte av å kunne vise deg frem hos Sukkersött :)
God helg! Klem fra Marte

Hanne sa...

Du verden, så flott tolkning av skissa, Ida, dette var et helt nyyydelig arbeid! Så stilige fargekombinasjoner, virkelig lekkert! Må bare signere det Marte allerede har sagt på vegne av Sukkersøtt!

Håper du får en fin helg, og du; vi sees i april! Jeg har meldt meg på kurs hos deg, og GLEDER meg! :D

Klem klem :)

Connie sa...

Kjempe lekkert kort, og jeg må si at jeg likte tolkningen din av skissen!

Ja, du kan "stjele" bildet i bloggen min, så lenge du sier at det er tatt på mine kurs :-) Skal legge et copyright merke på det, ser at jeg har glemt det - ups!

Klem Connie

Jannhild sa...

Skikkelig flott bidrag til sukkersøtt!! Nydelig kort!!
Herlig bilde :))

Klem fra Jannhild