10 februar 2012

Timeglasset..



Oppgave nummer to var FORM, så da har jeg laget et hjertekort. (mitt aller første i annen form enn firkant/rektangel så dan!) Siden jeg ikke har noen flotte hjerte dies, så har jeg tegnet etter et finer hjertealbum jeg hadde på lur og lagd kant rundt med og stanse ut lange remser med en kantpunch, og sydd med min ny innkjøpte hyssig!! Den er jammen med på det meste jeg har lagd denne uka ;) 




Motivet er fargelagt med ProMarkers: Ivory, Blush, Dusky Pink, Pastel Pink, Lilac, Lavender, Violet, Warm Grey 3, Tan, Caramel, Cocca, Umber og Blender. Hightlights med Sharpie Poster Paint penn. 

Takk for titten og god fredag!! 

4 kommentarer:

Moni sa...

Gorgeous card, fab image and details. Hugs;moni

Hanne sa...

Verdens beste Ida, som har laget noe så fint! Knallstilig, den kanten, asså - ein ska itj læt'n opprådd ta sæ!

Og jadda - vi sal nok finne rytmen på Steinkjerscreppa, hehehe, gleder meg massevis!
Nattinatt - sees i morra!

Tonje sa...

Flott kort. Det motivet er bare nyyydelig!

Anja´s kortkreasjoner sa...

Tusen takk for at du deltar i NR 2 "Form" oppgaven til Anonyme Timeglass. Nydelig og sukkersøtt kort du har laget! Riktig lykke til, gleder oss til å se hva du lager til de 2 neste utfordringene også :)
Klem fra Anja