03 oktober 2012

AS - TIMEGLASS DEL 2

Timeglass oppgave del 2 hos ANONYME SCRAPPERE var en fri oppgave! 
 Så gøy... og så vanskelig!! :-) Jeg begynte først på et brette tulipaner prosjekt men det ble skrinlagt ganske raskt da jeg heller ville fortsette i samme steamen som i går, nemlig med litt dill dall og detaljer! Så kikket jeg bort på skap døren min med alle Spellbindersene jeg aldri bruker lenger og vips så hadde jeg et nytt prosjekt på gang!! 

Et rosa og søtt dørskilt lagde jeg idag. Her glitrer det i alle hjørner med både mist og glitterlim så håper jentene blir fornøyd! :-) Jeg har kosa meg sååå med og lage rosa igjen!! Føles ut som evigheter siden!! Kanskje jeg klarer og lage alle 4 del oppgavene i rosa...!! :-)
Takk for titten og kommentarer blir jeg KJEMPE glad for!! ;-)

Blir også med på Simon Says Stamp sin utfordring med "Glimmer & Sparkel"
(Card is sprayed with mist and glitterglue on flowers, letters, each peak on the star)

8 kommentarer:

Ragnhild sa...

Fyyy søren så lekker denne var!!!! :) digger!!!!! Rett og slett herlig!!!!! Klem fra Ragnhild! :)

Vibeke sa...

Du kler rosa du:):) Sart og flott ble denne:) Heldige jentene:)

Monika sa...

Kjempeskjønt dørskilt :)
Ha en fin dag :)

anette_s sa...

Wow! Det var kjempe flott :)

Anne Gerd sa...

Knallflotte farger på dørskiltet ditt:)

Laurel Beard sa...

What a perfectly shaped, gorgeous card you have created here!

Thanks so much for joining us at the Simon Says Stamp Challenge!

debby4000 sa...

Wonderful, gorgeous star and love the fab details.

Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
luv
Debby

email: Steph@SimonSaysStamp.com sa...

So lovely! I like the colors and flowers, not to mention the neat shape!! : )

Thanks for sharing your creativity at the Simon Says Stamp Challenge!!!
-Sarah

For More Opportunities:
*Follow Simon Says Stamp on Twitter
*Like Simon Says Stamp on Facebook
*Subscribe to Simon Says Stamp on YouTube
*Follow Simon Says Stamp on Pinterest
*Sign up for our Newsletter